פתיחת עסק חדש הינה פרויקט מורכב ומסובך. על מנת שהעסק יצליח צריך לתכנן אותו נכון לפרטי פרטים ולהתגבר על כל הקשיים והאי ודאות . תהליך זה דורש יועץ מקצועי ומנוסה החל שיודע בדיוק איך לעשות את זה.
פתיחת עסק חדש היא תהליך מורכב הדורש ידע וניסיון. אנו מציעים תהליך ייעוץ וליווי עסקי ליזמים המעוניינים לפתוח עסק חדש ומלווים אותם בתהליך זה:
- בשלב הראשון מחליטים איך לפתוח את החברה – אם כעוסק מורשה או חברה בע"מ, לאחר מכן אם יש שותפים אז איך בדיוק לבנות את השותפות – מה חלוקת האחוזים וחלוקת העבודה.
- בשלב השני מתכננים את סוג המוצר או השירות שאנחנו רוצים למכור , מה מחירו, מי קהל היעד,איך ייראה וכד'.
- שלב שלישי בוחרים מיקום לעסק, וסגירת חוזה מול בעל הנכס
- בשלב הבא בונים תכנית עסקית אשר מאגדת את כל השלבים הקודמים והיא בעצם תוכנית העבודה והתקציב שאתו מתחילים .
- לאחר מכן משפצים את המקום ומתאימים אותו לצרכים שלנו ומתחילים לעבוד.
תכנון לא נכון יכול לגרור הפסדים, אי הצלחה או אי מימוש הפוטנציאל של העסק. הרבה עסקים שנבנו לא נכון מההתחלה ממשיכים לעבוד עם הטעויות הראשוניות ואפילו לא מודעים לכך.
שיטות שיווק לעסק חדש
בפני עסק חדש עומדים מספר אפיקים לשיווק שאותם יש להתאים ולבנות בהתאם ליעדים ולתוכנית העסקית. על מנת לבנות את האסטרטגיה השיווקית בצורה נכונה ומוצלחת חשוב שליועץ השיווקי שאיתו אתם עובדים יהיה ניסיון והבנה בתחומים אלו.
שיתופי פעולה כערוץ שיווקי אפקטיבי
אחד הערוצים שיכולים להתברר כאפקטיביים ביותר, ואינם כרוכים בעלויות מצדכם, היא לבנות שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים. כך לדוגמא, אם העסק הוא בתחום קבלנות הבנייה והשיפוצים, ניתן לגשת למשרדי אדריכלים הפועלים באזור הרלוונטי ולהציע שיפנו אליכם לקוחות המעוניינים בשיפוץ. בתמורה לכך, אתם תעבירו אל משרד האדריכלים לקוחות המעוניינים בתוכנית אדריכלית או בשירותי עיצוב פנים, או שתעבירו אחוז מסוים ומוסכם מהמכירה על הלקוח שהגיע אליכם דרך המשרד. בכל מקרה, זוהי דרך מצוינת להגיע למצב ראשוני שבו מכירים אתכם מהמלצות של בעלי מקצוע.
שיטה נוספת: נטוורקינג
נטוורקינג היא גישה שיווקית שנקראת בעברית רישות עסקי. מדובר במפגשים מתוכננים בין מספר אנשים המגיעים מתחומי עיסוק שונים, החל באקדמאים, יזמים, תעשיינים, הייטקיסטים, משקיעים וכדומה. כאן המטרה היא ליצור היכרויות אישיות ומקצועיות שיכולות להועיל בהמשך הדרך לשיווק ומיתוג העסק, למשל על ידי המלצות, הפניית לקוחות, שיתופי פעולה עסקיים וכדומה. כלומר, בניגוד לשיטה הקודמת אינכם פונים ישירות אל גורם זה או אחר, אלא מכירים אנשים בעלי יכולות מקצועיות וקשרים, כאשר העדיפות היא למקד ככל האפשר את הקבוצה וההיכרויות שלכם כך שיהיו רלוונטיים עבורכם.
הפרסום הדיגיטלי כערוץ שיווקי
הפרסום הדיגיטלי הוא עולם בפני עצמו שמציע קשת רחבה של אפשרויות. היתרונות הבסיסיים שלו על פני שיטות שיווק אחרות הינם אפשרות לחשיפה רחבה ומהירה, מיקוד של החשיפה לקהלי יעד רלוונטיים, שליטה תקציבית מדויקת, עלויות זולות יחסית, כלים מתקדמים למעקב ושינוי הקמפיין, אפשרות לקשר אישי עם קהל היעד, ויכולת לבצע מהלכים בזמן אמת. מדובר למשל בפרסום ממומן בגוגל, קידום אורגני של אתר העסק, פתיחת פייסבוק עסקי ומודעות ממומנות בפייסבוק, פרסום כתבות באתרים מובילים, יצירת בלוגים ופורומים, פניות יזומות בלינקדאין, פרסום באינסטגרם ועוד.
מדוע לבחור בנו על מנת שנלווה ונייעץ בהקמת עסק חדש
- ניסיון רב בהקמת עסקים חדשים ומצליחים
- מלווים אותך בכל השלבים וזמינים 24/7
- במומחיותנו בייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים
- בניסיון מעשי מ"השטח" לא רק כיועצים אלא כבעלים של עסקים
לקבלת ייעוץ עסקי עבור הקמת עסק חדש, לרבות בכל הקשור לשיטות השיווק האפקטיביות ביותר, ולקביעת פגישה ראשונה ללא התחייבות, פנו אלינו בטלפון 035377088 או בווטס אפ או בהודעה.